logo HONDA Motorcycles

Honda NTV 650


Stručná charakteristika Výbava a úpravy Pneumatiky
Technické údaje Testy a články Fotogalerie
Údržba a kontroly Návody Odkazy


Graf průběhu výkonu a točivého momentu motoru Hondy NTV 650

Rozměry
délka 2190 mm
šířka 710 mm
výška 1080 mm
rozvor 1465 mm
výška sedla 780 mm
výška stupaček 335 mm
světlá výška 150 mm
suchá hmotnost 188 kg
užitečné zatížení
- přední kolo 98 kg
- zadní kolo 110 kg
- celkem 208 kg
Podvozek
materiál, typ šestihranné ocelové trubky, zdvojený rám
přední vidlice
- typ, zdvih teleskopická, 130 mm
- průměr 41 mm
- úhel 28°
- záběh 119 mm
- objem oleje, výška hladiny 405 cm3/182 mm
zadní vidlice, zdvih Pro-Arm s jednoramennou vidlicí, 120 mm
maximální hmotnost nákladu 192 kg
přední pneumatika 110/80-17 bezdušová
zadní pneumatika 150/70-17 bezdušová
huštění pneumatik
- jezdec sám - přední 225 kPa/2,25 bar
- jezdec sám - zadní 225 kPa/2,25 bar
- se spolujezdcem - přední 225 kPa/2,25 bar
- se spolujezdcem - zadní 280 kPa/2,80 bar
přední brzda, brzdící plocha jednoduchá kotoučová, 262x2 cm2
zadní brzda, brzdící plocha jednoduchá kotoučová, 236x2 cm2
objem palivové nádrže 19,0 l
rezerva paliva 2,5 l
Motor
typ vodou chlazený čtyřdobý dvouválec s 6 ventily
a jedním v hlavě uloženým vačkovým hřídelem (SOHC)
počet válců 2 válce do V (52°)
vrtání a zdvih 79x66 mm
zdvihový objem 647 cm3
kompresní poměr 9,2:1
rozvod řetězem
olejová náplň
- celková 3,0 l
- při výměně 2,4 l
- s olejovým filtrem 2,6 l
náplň chladící kapaliny
- celková 2,2 l
- při vypuštění 1,6 l
systém mazání tlakové oběžné s mokrou olejovou vanou
komprese válců/min-1(ot./min) 1275±196 kPa (13±2 bar)400
sací ventil otevírá 10° před HÚ při 1 mm zdihu
sací ventil zavírá 40° po DÚ při 1 mm zdihu
výfukový ventil otevírá 40° před DÚ při 1 mm zdvihu
výfukový ventil zavírá 10° po HÚ při 1 mm zdvihu
vůle sacích ventilů za studena 0,15±0,02 mm
vůle výfukových ventilů za studena 0,20±0,02 mm
hmotnost motoru 80 kg
otáčky běhu naprázdno 1100±100 min-1 (ot./min)
Karburátor
typ šikmo uložený rovnotlaký zdvojený karburátor
označení VDG 4 A
výška hladiny v plovákové komoře 9,2 mm
Převody
spojka mechanicky ovládaná, vícelamelová v olejové lázni
převodovka 5-tistupňová s postupným řazením
primární převod 1,763 (67/38)
sekundární převod 0,882 (30/34)
terciální převod 1,058 (18/17)
konečný převod 2,909
převodové stupně
- 1.stupeň 2,571 (36/14)
- 2.stupeň 1,882 (32/17)
- 3.stupeň 1,500 (30/20)
- 4.stupeň 1,240 (31/25)
- 5.stupeň 1,074 (29/27)
schéma řazení nožní řazení vlevo, 1-N-2-3-4-5
olej kloubového hřídele hypoidní převodový olej SAE 80
množství oleje při plnění 120 cm3
množství oleje při výměně 110 cm3
Elektroinstalace
zapalování dititální, plně tranzistorové
bod zážehu na značce "F" 10° před HÚ při běhu na prázdno
předstih 31° pře HÚ při 7000±200 min-1 (ot./min)
spouštění elektrický startér
alternátor 345 W/5000 min-1 (ot./min)
akumulátor 12 V - 8 Ah, bezúdržbová
zapalovací svíčky 4 ks, NGK
- standardní DPR 8 EA-9
- pro chladné klima (pod 5°C) DPR 7 EA-9
- pro dlouhé jízdy vysokou rychlostí DPR 9 EA-9
vzdálenost elektrod 0,80 - 0,90 mm
pojistky/hlavní pojistka 10 A x 6 ks, 10 A x 1 ks/30 A
Osvětlení
světlomet (dálkové/potkávací) 12 V - 60/55 W
koncové/brzdové světlo 12 V 5/21 - W x 2
přední blikač 12 V - 21 W x 2
zadní blikač 12 V - 21 W x 2
parkovací světlo 12 V - 4 W
osvětlení palubní desky 12 V - 3,4 W x 1, 1,7 W x 2
kontrolka dálkových světel 12 V - 3 W
kontrolka blikačů 12 V - 3 W
kontrolka běhu na prázdno 12 V - 3 W
kontrolka tlaku oleje LED
kontrolka bočního stoljánku LED